Kaip prisiversti padidinti savo fizinio aktyvumo lygį

Sportas

O taip! Sportuoti mėgsta anaiptol ne kiekvienas! Tiesą sakant, pastaruoju metu didelė dalis žmonių jaučiasi labai prislėgti, išsekę ir neturintys nei minutėlės laisvo laiko. Ir tai yra didelė problema, kuri didina įvairių ligų riziką ir neigiamai veikia gyvenimo kokybę. Jei žmogus kasdien patiria didelį stresą ir dirba sėdimą darbą, fizinio aktyvumo trūkumas neilgai trukus pasireikš įvairiais sveikatos negalavimais. Todėl specialistai visuomet rekomenduoja kasdien bent keliolika minučių skirti sportui – tai gali būti spartus pasivaikščiojimas, bėgimas, elipsinio dviračio minimas, bet kokio tipo kardio treniruotė, svorių kilnojimas ar kt. Tiesą sakant, nėra svarbu, kokią sporto šaką ar aktyvią fizinę veiklą pasirinksite – svarbiausia, kad judėtumėte ir neužsisėdėtumėte vienoje vietoje. Tuo tarpu, jei jau dabar žinote, kad jums bus pakankamai sudėtinga nenusižengti dienotvarkei, kurioje būtų įtrauktos treniruotės, https://www.smartonly.eu/ siūlo keletą praktiškų patarimų.

  • Liftą iškeiskite į laiptus. Nėra ko abejoti, kad didžioji dalis žmonių visuomet renkasi liftą. Tačiau suprantama, kad tai yra lengviausias sprendimas. Tuo tarpu, jei žinote, kad nerasite vienos ar kelių minutėlių sportui, kodėl gi jums reikiamo aukšto nepasiekus pėsčiomis, lipant laiptais?
  • Gerkite daug vandens. Keistas patarimas? Kaip gi jis gali būti susijęs su papildomu fiziniu aktyvumu? Labai paprasta. Jei gersite daug vandens, galite net neabejoti, kad tualete lankysitės bent kartą per valandą, todėl kaskart būsite priversti pasivaikščioti. Žinoma, vanduo taip pat padės išvalyti jūsų organizmą, suteiks daugiau energijos ir atstatys tinkamą organizmo balansą.
  • Automobilį statykite kuo toliau nuo pastato paradinių durų. Nors dažniausiai elgiamės priešingai ir kaip įmanydami ieškome pačios arčiausios automobilio stovėjimo vietos, kuri leistų mums sugaišti kuo mažiau laiko ir išeikvoti kuo mažiau jėgų, vis dėlto tokią praktiką reikėtų pakeisti, jei norite nepraleisti progos pasportuoti.
  • Reguliariai tvarkykite savo namus. Taip, suprantama, kad namų ruošos darbai daugeliui žmonių kelia didelį galvos skausmą. Ir įprastai stengiamasi šių darbų išvengti. Tačiau vėlgi, kaip jau supratote, jums reikia kuo daugiau kasdienės veiklos, kuri padėtų padidinti jūsų fizinio aktyvumo lygį, todėl nevenkite reguliariai tvarkytis – valyti dulkes, plauti indus, siurbti kambarius, valyti langus ir kt.
  • Šiltesni orai – aplinkos tvarkymo metas. Jei gyvenate nuosavame name arba turite sodybą, į kurią įprastai vykstate savaitgaliais, norėdami atsipalaiduoti po sunkių savaitės darbų, nevenkite ir aplinkos tvarkymo darbų. Ravėkite, sėkite, sodinkite, grėbkite, formuokite alpinariumus ir atlikite daugybę kitų aplinkos priežiūros ir tvarkymo darbų.
  • Venkite televizijos ir interneto. Lengviau pasakyti nei padaryti? Kad ir kaip bebūtų, jei norite gyventi sveikiau ir aktyviau, televizija ir internetas turėtų būti nustumti į antrąjį planą. Kuo mažiau žiūrėsite televiziją ir naudositės internetu, tuo daugiau laiko galėsite skirti fiziniam aktyvumui.
  • Įsigykite išmaniąją apyrankę arba žingsniamatį. Šiandien gyvename išmaniųjų technologijų laikais, todėl nenustebkite – galima rasti daugybę įvairių išmaniųjų prietaisų, pritaikytų mūsų sveikatai ir sveikos gyvensenos propagavimui. Ne išimtis ir išmaniosios apyrankės bei žingsniamačiai. Šie prietaisai padės jums sekti savo rezultatus, sudegintas kalorijas, nueitus žingsnius ir kt.
  • Dažniau eikite pasivaikščioti. Iki šiol susitikimus skirdavote kavinėse ir restoranuose? Galbūt nuo šiol verta pakeisti šią praktiką? Daugiau dėmesio skirkite ilgesniems pasivaikščiojimams gryname ore. Neabejotinai pajusite kur kas didesnį malonumą.
  • Sportuodami klausykitės muzikos. Net jei nesate puikios nuotaikos, tinkamai pasirinkta ir jūsų mėgstama muzika gali suteikti jums daugiau energijos ir teikiamų emocijų, todėl sportuoti taps kur kas lengviau.