Penktadienis, rugsėjo 24, 2021
Banner Top

Judėjimas ir fizinis krūvis – tai raktas į sveikatą, energingumą ir gerą nuotaiką. Sportas taip pat sustiprina kūną, tad užsiimti fizine veikla visada verta, nes veiksmas nugali neveiklumą. Fizinis aktyvumas glaudžiai susijęs su maisto papildais, kurie skirti aprūpinti sportuojantį ir aktyvų organizmą trūkstamomis maisto medžiagomis, kad progresas vyktų greičiau ir sklandžiau. Juk kiekvienas, kuris pluša treniruočių salėje ir darantis sunkius pakartojimus su hanteliais, štangomis ir treniruokliais, nori, kad kūno raumenys augtų, riebalinis sluoksnis mažėti ir kūnas taptų gražesnis ir stangresnis nei buvo iki tol, kol žmogus nesportavo. Ir tai savaime suprantame, nes kiekvienas nori gauti rezultatą už įdėtas pastangas, sunkų darbą, discipliną, valią ir ryžtą. Nes žmonės nesportuoja tam, kad tik save pakankinti, juk norisi ir atpildo už tai.

Tad, kaip jau minėjome, maisto papildai yra svarbi progreso dalis, po tinkamos mitybos ir sporto rėžimo. Tad kokius papildus derėtų vartoti sportininkams, siekiantiems rezultatų? Pirmiausiai reikalingas proteinas ir BCAA (šakotosios grandinės aminorūgštys) arba įprastos aminorūgštys, kad būtų užtikrinamas tinkamas atsistatymas po sportinio krūvio, kai raumenys yra suardomi ir pažeidžiami. Po treniruotės raumenys pradeda gyti ir atsigauti, tad tokie papildai kaip proteino milteliai ir BCAA padeda užgydyti raumenis greičiau ir efektyviau, kad jų prieaugis būtų didesnis nei buvo.

Tiek proteinas, tiek BCAA dažniausiai būna miltelių pavidalu, tad juos pasigaminti vartojimui itin lengva. Tereikia užpilti vandeniu ir išplakti, o gautą skystį išgerti arba vartoti treniruotės metu. Koks geriausias šių papildų vartojimo laikas? Šiuos abu produktus tiesiog būtina vartoti po treniruotės, būtent tada, kai raumenys jau yra pažeisti ir sudraskyti fizinio krūvio, kurią patyrė per sportą. Taip pat tikslinga šiuo produktus sportui vartoti ir ryte, kai po nakties miego organizmas būna išbadėjęs, juk net apie 8 val., kol miegojo, jis negavo jokių maisto medžiagų! Tad greito pasisavinimo papildai yra būtent tai, ko jam reikia po sunkios nakties.

Taigi, tiek proteino, tiek BCAA milteliai yra papildai Nr. 1, kas liečia progresą, geresnį atsistatymą po treniruočių ir raumenų augimą. Sporto salėje atletai atiduoda daug jėgų, pastangų, valios, tad būtų labai gaila, jeigu visas tas įdėtas darbas nueitų perniek ir nebūtų išsaugotas raumeninės masės pavidalu. Tačiau pasirinkus tinkamus produktus sportui, to tikrai nenutiks ir turėsite progą pasimėgauti savo įgytu progresu. Papildus sportui rasite el. parduotuvėje čia.