Jau kuris laikas apie SEO nerimsta įvairios kalbos, tiksliau kalbant, apie neribotas šios paslaugos galimybes. Nors pati paslauga atsirado dar visai neseniai, tačiau jau spėjo užsitarnauti itin gerą vardą ir tapti daugelio, net ir pačių didžiausių verslininkų marketingo įrankiu. Tenka pripažinti, kad Google tapus interneto milžine, marketingą šioje paieškos sistemoje galime vadinti mažų mažiausiai teisingu sprendimu, jei ne genialiu. Visi puikiai žino, koks yra šios paieškos sistemos lankomumas, todėl niekam nekyla klausimų ar šis marketingo būdas yra tikrai veiksmingas bei atsiperkantis. Vis tik, SEO paslauga yra gana abstrakti, o kas dar kebliau, kad neturi konkrečios kainos, taigi daugelis, norėdami pasinaudoti šia paslauga, tiksliai nežino kokių išlaidų tikėtis, tačiau, kad ir kokia abstrakti ši paslauga bebūtų, tam tikras ribas vis vien turi. Taigi, kokie yra tie veiksniai, nuo kurių priklauso SEO paslaugos kaina?
Visu pirma, SEO paslaugos kaina labiausiai priklauso nuo rinkos konkurencijos. Jeigu rinkos sritis, kurioje steigiate verslą yra perpildyta, konkurentai meta didžiulius pinigus į reklamą, vadinasi konkurencija yra itin aukšta, o pakilti aukščiau kitų nebus taip paprasta. Šis veiksnys yra pagrindinis, kuris gali itin padidinti arba, esant žemai konkurencijai, sumažinti visos paslaugos kainą.
Taipogi, verta paminėti ir tai, kad kaina priklauso ir nuo to, kiek raktažodžių pasirinksite. Tiksliau kalbant, pagal kiek paieškos frazių jūs norėsite atsidurti pirmuose paieškos sistemos puslapiuose. Jeigu raktažodžių nėra daug, akivaizdu, kad ir kaina bus kur kas žemesnė, tačiau jeigu mėginsite apsižioti viską, ką tik įmanoma, būkite pasiruošę į SEO investuoti didžiulius pinigus.
Yra ir dar daugiau kitų kriterijų, pagal kuriuos yra nustatoma SEO paslaugos kaina, pavyzdžiui įmonė ar specialistas, iš kurio užsisakinėsite šią paslaugą, pačios svetainės būklės ir panašiai, tačiau šiek veiksniai nedaro tokios didelės įtakos, kaip aukščiau išvardinti veiksniai. Vis dėlto, SEO atsiperkamumas yra garantuotas, todėl neinvestuoti bent dalį marketingui skirtų lėšų būtų mažų mažiausiai kvaila, kai paieškos sistemos skaičiuoja tokius milžiniškus vartotojų srautus. Jeigu iš ties siekiate sėkmingo bei pelningo verslo, tuomet negailėkite pinigų marketingui, o tuo labiau SEO paslaugoms.